tirsdag den 16. februar 2010

Jeg er opstemt. Mit album er gjort.


Jeg føler mig så inspireret.

Jeg føler mig så meget lettere.
Det, jeg er alt, jeg behøver at være.
(Sang: I AM)

Mine damer og herrer, mit album er gjort. Jeg afsluttet mastering i dag på Oasis Mastering i Burbank. 14 numre og et år til at skabe dem. Stilheden.

Jeg er bogstaveligt græder. Sikke et opus. Sikke et år. Hvad en udrensning.

Jeg tænker på at finde stilheden. Jeg har følt det, så godt, for nylig. Den kommer fra år ... årtier ... at nå frem til det, rejser liv og følelse op-og nedture. Jeg har gjort det, stort set, på min egen, denne vej som kunstner. Jeg har følt den hjertesorg, jeg har følt smerte, jeg har følt opstemthed, og konstant skabelse. Jeg har haft lektioner, virkelig hårdt lektioner. Jeg har været en kriger pige, en uafhængig kunstner konstant stræben efter sejr ... behandlet med hårdhed i musikbranchen, og folk i at ... og fortsatte med at køre mine egne sager og står stærkt til mine drømme ... og jeg er kommet igennem vortex til den anden side ...
Jeg er en gåde i min egen stue, kan ikke synes at få min tunge til at slå de ord vil jeg sige
og alt, hvad jeg føler, at jeg jeg smide ud nøgen
Jeg er længsel for resultatet af mine dage til at kærtegne min barndom eventyr ....
Hvad venter du på? .. at køre med vinden i mit ansigt og svømme i den dybeste verdenshavene ...
og lytte til stilheden (Sang: Stilhed)
Jeg har haft en reel kærlighedsaffære med min musik, klaver og musikken biz. Det er blevet stenet, men når jeg sidder på klaver, jeg glemmer det biz, og tænke på ivories:
Jeg ønsker at tumle med dig indeni udenfor og rundt og rundt, indtil vi sover i regnen skyer. Jeg ønsker at føle sig alt om dig, og du af mig, inde uden tumbling frit (Sang: Outside In)

Jeg er så ambitiøs. Jeg næsten gav op. Truly. Du kan ikke vide, at for mig. Men for lidt siden, lige før jeg begyndte at sætte dette album sammen, fik jeg virkelig træt. Du vil også, hvis du levede stien mindst tilbagelagt.
Men så, sprang ind i studiet gav mig en ny følelse, og jeg huskede, åh, ... hvordan jeg huskede, hvor meget jeg elsker denne musik ..... denne triumf i den kunstneriske frihed.

Jeg er en djævleblændt kunstner. Opretter jeg på daglig basis. Jeg har intet at bevise. Jeg gør det, fordi jeg elsker det. Jeg indså, at jeg ikke behøver at søge nogen anden advokat i mit liv. Jeg har det lige her. Jeg har altid haft det.

Jeg havde en åbenbaring, da jeg faldt i søvn i går aftes / en sand belysning at sætte et fokus på mit liv / og her har jeg været længsel, brændende drømme al denne tid / og jeg forstod pludselig det hele i mit sind. Hvis jeg nogensinde vil tale med nogen, der beskæftiger sig med mulighederne / nogen, der kan høre, hvad der er på mit sind, som kan være mine øjne, når jeg kan ikke se / når jeg føler mig ned, når jeg føler mig blå cos af Livets sindssyge / alt hvad jeg behøver, er en samtale med mig. (Sang: Samtale med mig. Co-skrevet med Pamela Phillips Oland)

Det er, hvad dette album handler om. Det handler om mig. Det handler om at føle sig styrket; føler en hel del klogere. I guess I'm alle vokset op. (Selvom jeg gerne føle unge og er nye på det alt for). Jeg ved, at min musik vej har været fyldt med et utal af oplevelser. Men denne gang har jeg ikke forsøge at passe ind i nogens boks. Denne rubrik er min egen.

Jeg er så stolt af dette organ i arbejde, og jeg kan ikke vente med at dele det med dig.

Snart. Meget snart.

Udsætningen dato vil blive engang i februar 2010.

Indtil da sender jeg en råbe ud til disse mennesker, som gav mig så meget til dette album
Matt Thorne (co-producer) Jeff Walker, Andy CATT (bas), Shawn Cunnane (guitar), Frank Musarra (trommer). Der er mere. En overflod af spillere og krigere. De vil blive opført på albummet.

Nyheder snart.

xxx
Gilli månen

Spinning i verden jeg har været kastede og vendte jeg har været omkring stående min jorden, oh yeah
Aldrig så snart har jeg spørgsmålstegn ved mit liv, mine drømme indeni, at skjule min stolthed ... oh oh
Men jeg føler mig så nyt, mit Blod's løbe gennem mine årer
Og jeg føler mig så sandt, .. jeg har ændret
Jeg er i live - Jeg føler helt nye
Jeg er i live - på grund af dig
Jeg er i live - du er en del af min sjæl
Jeg er i live - du gør mig hel
(Song: I'm Alive)